اندیشه های سیاسی در اسلام (ابراهیم غلامی)
اندیشه های سیاسی در اسلام (ابراهیم غلامی)
اندیشه های سیاسی عارفان و بزرگان و دانشمندان در اسلام از ابتدا تا کنون



خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش ‌به فیلم موهن علیه پیامیر (ص) گفت:‌ گسترش اسلام در جهان دشمنان را نابود خواهد کرد.






به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید محمود نبویان شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای هسته‎ای که در جوار گلزار شهدای گمنام در تپه‎نورالشهدا گرگان برگزار شد در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: 2 هزار شبکه ماهواره‎ای ‌روی جوانان زوم کرده‎اند تا جوانان را از ما بگیرند.

وی در خصوص تحریم‎ها بیان داشت: استکبار سنگین‎ترین تحریم‎ها را علیه ایران آزمایش کرد و به قول خودش تحریم‎های فلج‎کننده را به کار گرفت تا ایران در انزوای کامل قرار بگیرد اما دیدم که در اجلاس نم 120 کشور حضور پیدا کردند که اینها نشان می‎دهد ایران در اوج قرار دارد و از عزت و توانمندی برخوردار است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی موفقیت ایران را در تمامی عرصه‎ها در سایه اسلام دانست و تصریح کرد: اکنون در زمینه پزشکی ایران در اوج قرار دارد در صورتی که در گذشته از هند، پاکستان و خارج از کشور پزشک به ایران می‎آمد اما امروز ایران در این زمینه به پیشرفت‎های خوبی رسیده است.

نبویان یادآور شد: در اوایل انقلاب تعداد دانشجویان 170 هزار نفر بود اما اکنون این رقم به 4 میلیون و 400 هزار دانشجو ارتقا پیدا کرده است و این رشد علمی در سایه اسلام به دست آمده است.

وی با بیان اینکه دشمنان می‎خواهند ایمان را از ملت ایران بگیرند ابراز داشت: در صنعت نظامی نیز ایران دارای پیشرفت است و دشمن اگر می‎توانست، در یک لحظه ایران را از بین می‎برد اما می‎داند که توان مقابله با کشورمان را ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در گذشته اصلاح‎طلبان می‎گفتند مگر می‎شود ایران و هسته‎ای شدن، اما امروز می‎بینیم در سایه اسلام و عزتی که خداوند به این ملت عطا کرد ایران اکنون در اوج اقتدار است.

نبویان با بیان اینکه آیا در اقتصادی که دنیای مدرن غربی بر آن تکیه دارد معاد و خدا دیده می‎شود یا نه اظهار داشت: آنها می‎گویند هر چه هست حس است و بقیه مزخرف، استکبار سعادت بشر را فقط در لذت دنیا می‎داند و خدا و دین خدا را نفی می‎کند اما در انتهای دهه 60 یک روحانی به نام سید روح‎الله الموسوی الخمینی در مقابل سیلاب نفی خدا، پرچم خداگرایی انقلاب اسلامی را بنا کرد و از طرفی ماتریالیست و دنیای مدرن خدا را خرافه می‎پنداشتند امام راحل پرچمی را بلند کرد که تمام دنیا را به خدا، معاد و انبیاء دعوت کرد و شهدای ما نیز پای این انقلاب شهید شدند و از جان خود گذشتند.

وی ضمن محکوم کردن فیلم توهین‎آمیز‌ در خصوص پیا‌مبر گرامی اسلام (ص) ‌خاطر نشان کرد: دشمن نیامده تا خاک ما را از ما بگیرد، آمده تا در برابر اسلام بایستد و شعار جمهوری اسلامی ایران این است که «ما در سایه اسلام عزیز خواهیم شد».


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, توسط ابراهیم غلامی کارشناس ارشد اندیشه سیاسی در اسلام